شیرخشک تروویتال ای آر مناسب برای نوزادان دارای رفلاکس و بازگشت محتویات از معده

جلوگیری کننده از بازگشت محتویات معده

شیرخشک های رژیمی اطفال، شیرخشک هایی است که با هدف های خاص پزشکی فرموله می شود تا به بهبود علائم نوزاد کمک می کند. شیر خشک های ای آر یا آنتی رگورجیتاسیون (Anti Regurgitation Infant Formula) در واقع مخصوص شیرخوارانی است که به دلیل کامل نشدن سیستم گوارش، مشکل برگشت محتویات معده به بیرون را دارند.

رگورجیتاسیون (Regurgitation) برگشت ناگهانی و بدون فشار مقدار کمی از محتویات معده به دهان است. طبق تحقیقات علمی صورت گرفته (از جمله مقالات زیر) افزودن ترکیبات افزایش دهنده قوام و ویسکوزیته به شیرخشک تأثیر محسوسی در کاهش رگورجیتاسیون دارد. تروویتال AR، توانسته با بهره گیری از یک فرمولاسیون منحصر بفرد، قوام مطلوبی را در معده نوزاد بوجود آورد.

ویژگیهای تروویتال ای آر

1- استفاده از مقدار کازئین بیشتر نسبت به شیر مادر

درصد وی پروتئین و کازئین در تروویتال ar

2- استفاده از نشاسته خوراکی ذرت

نشاسته حاوی دو جزء آمیلوز و آمیلوپکتین است. نشاسته بکار رفته در تولید تروویتال ای آر از نوع خاص (حاوی آمیلوپکتین بسیار بالا) است. این نشاسته به خوبی توسط نوزاد قابل تحمل بوده و به راحتی در دستگاه گوارش هضم و جذب می شود.

3- نشاسته باعث افزایش ویسکوزیته محصول در محیط اسیدی معده می شود و بنابراین از برگشت شیر به دهان کودک جلوگیری می شود.

ویسکوزیته تروویتال ar

نشاسته: توصیه نامه ها و مقررات

جدول توصیه نامه ها و مقررات

توصیه نامه ها و مقررات


با توجه به استاندارد بین المللی کدکس و آپدیت 2016 شیرخشک نوزاد، مقدار نشاسته نباید از 30% کل کربوهیدرات در شیرخشک بیشتر باشد و در 100 سی سی شیرآماده مصرف باید کمتر از 2 گرم باشد.

استاندارد بین المللی کدکس
مطابقت با استانداردها
مواد اولیه بکار رفته در فرمولاسیون تروویتال ای آر با کیفیت عالی و مطابق استانداردهای روز دنیا می باشد. کلیه ترکیبات این محصول از جمله مواد معدنی و ویتامین ها با همه استانداردهای بین المللی و توصیه های علمی مطابقت دارد.